umudumvar2 yanlış hatırlamıyorsam süreç şöyle ilerledi benim; adetin 4. Ve ya 5. Günü muayenem oldu, raporum çıktı ve Gonal-f başlandı 300 mg diye hatırlıyorum 1 flakonun yarısını her gün yaptım kendime, genelde de akşam saatlerini tercih etmem istendi(17:00-22:00 arası), 5 gün kullandım sonra yumurta kontrolü yapıldı 3 gün daha kullandım, tabi yanında ek ilaçlar da enjeksiyon olarak yapıldı, sonrasında çatlatma iğnemi oldum ve yumurta toplamam yapıldı 6 yumurtam çıkarıldı, 5 embriyo elde edildi ve sadece 4 tanesi 3. Güne canlı geldi, 3. Günde transfer oldum ve tuttu, geri kalan 3 tanesini de dondurduk. 37+5 olduk şu an Allah size de hayırlısıyla nasip etsin inşallah 🙏