CansuBS Leylak arkadaşıma da 15 hastalıkken falan kız demiş doktoru, sonraki kontrolünde size erkek olduğunu söylemişmiydim demiş ve oğlu oldu 😃
Leylak cigdmpkr Bana kendi doktorum erkek dedi memlekete devlet kiz dedi arkası dönük inanmadım ozele gittim arkası dönük ama yumurtası var dedi 29 tekrar devlete gittim kiz dedi kafam karisti
TubaUzar Leylak ben de 12 de kız dedi doktor radyolojide ultrasona girdim oda kız dedi sonra 16 da ben doktor degistirdim o erkek dedi ondan beri erkek 37+2 yiz erkek doğacak sanırım 🤣
Deletedmom35 Leylak bugün görümceme konuşurken söyledi de 6 ay erkek demişler Snr kız demişler kızı var şimdi 😊
Sadoli Leylak aynen bana da yüzde 90 kız dedi Dr ama içimden hep erkek geçiyor hep dua ediyorum sağlıklıdır olsun bir oğlum olsun ama bakalim
Deletedmom35 Mutlukalp yani bende sordum detaylıyadamı girmedin orda net oluyor falan dedim ama erkek demişler girdiği halde mavileri dizmiş bizimki 😄 kızına ilk zamanlar hep mavi giydirmiş mecbur aldığı için