enfla onu demelerinin asıl sebebi leke atmasından korktukları için. Benim kuzenimin lazer salonu var, kalıcı leke oluşabilir başıma bela alamam, kızarınca bile bir ton laf ediyorlar dedi. Aksi halde benim doktorum 12. haftadan sonra gidebilirsin dedi. Bir de yapılan işlem hormonlardan dolayı kısa süreli ne yazık ki. Etkili olmuyor. Lazeri röntgene benzetmişler ama değil, lazer yalnızca kıl köküne kadar inebilen bir ışın. Şimdiye kadar da lazer kaynaklı hiçbir anomaliye rastlanmamış, kanıt yok.