Gulisikkeskin yaptırdığınız merkezdeki lazer cihazı burada büyük önem taşıyor. Estetisyenim güzellik merkezim var bizim kullandığımız cihazla 4.aydan sonra riskli gebelik değilse 8.aya kadar yapabiliyoruz. Periyodlarımıx2 ay olduğu için hamileyken 2 kere yaptırmış oluyorsunuz. 9uncu ayda bebek cok büyüdüğü ve anne hassaslastığı için kabul etmiyorum yapmıyorum. Kendimde uygulamaya girmiyorum hamileliğimden beri. Cep telefonu kadar radyasyonu ancak yayıyor yaptıran için kısa süreliğine maruz kalındığında. Uygulayıcı olunca işin rengi değişiyor tabi. Doktorunuzda yaptırabilirsiniz diyorsa, yaptırın ama cihazların dalga boyları farklıdır. Kullanılan cihazın etkilerini araştırın derim.