1babyy Gebelik şekerin varsa şu olabilir –> Gebelik diyabeti; bebeklerin anne karnında veya doğum sonrası ani ölümüne, suyunun fazla olmasına, doğum sonrası solunum sıkıntısına, sarılığa, kandaki alyuvar sayısının artmasına, kandaki kalsiyum değerinin düşüklüğüne neden olabilir.
O yüzden yapman gerektiğini düşünüyorum. Riskli birşey