senem1234 bebek çocuk olarak görmedim o bir bireydi onun yaşam alanı düzeni olmalıydı yapma dediler ama odasını doğumdan önce yaptım ilk 6 ay gece yanımda uyuttum gündüz odasında 7. Ayından beri odasında tek uyuyor şuan 3 yaşında asla bizim odamizda uyumayı istemiyor iyi ki düzenini baştan kurmusum çocukla mağaza mağaza dolaşıp bakamazdim ve 3 sene önce çok uyguna aldım şuan oda takımı çok pahalı en az ortaokula kadar bile kullanabilir yatağını dolabı da 3 kapaklı yeterli