Merhabalar ben ayrı oda yaptım ikedan şifonyer ve çocuk dolabı aldım. Kendi yanıma da beşik aldım ahşap anne yanı ben ve baya pratik. Şimdilik yanımda sonra odasına beşiği götürürüm belki 1 yaşında belki başka zaman ona doğunca karar vereceğiz ama kıyafetleri bezi şusu busu falan derken oda iyi oldu bence evde boş oda varsa yapılabilir yoksa dert değil ilk aşamada bence. Bizim bi odamız boştu.