__fatma___ canım mutlaka yaptırmalısın 22 de detaylı ultrasonda su fazlalıgı cıktı ben şekerim varmış gibi diyet yaptım o arada da evde kendim ölçüm yapıyordum aclıklar 75 85 arası cıkıyordu tokluklar ise 85 110 arası cıkıyordu şeker yoktur diye düşünmüştüm 26+3 haftalık hamıleyım 21 haftaya kadar 5 bucuk kılo aldım 21 ile 26 hafta arası sadece 500 gr aldım o da bebeğin aldıgı kılo zaten sonra 25+5 te şeker yüklemesi yapıldı aclık 93 tokluk 1 saat 196 ikinci saat 188 cıktı ve gebelik sekeri tanısı kondu ayrıca kontrolde suyum normale dönmüştü ve bebeğim haftasıyla uyumlu cıktı iri de cıkmadı kesinlikle yaptırmalısın şeker yüklemesi bazen diyette işe yaramıyor insülin kullanmak zorunda kalan annelerimiz bile var