Per44 ayrıntılı ultrasonsdan sonra her gittiğimde suyun fazla olduğunu söylemişti doktorum. Çok şükür şeker sorunum çıkmadı. Doktor, Görünürde bir sebebi olmadığını, belki doğduğunda bebeğin midesi küçükse eğer biraz fazla kusabileceğini söyledi. Ama 36. Haftada su miktarı normale döndü…