Ebe1gebe hayırlısı olsun canım rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin 🙏🙏ben birşey sormak istiyorum prematüre doğmuşum ben 7 aylık olarak çevremde kim bunu bilse kesin çocuğunda erken doğucak diyor sen erken doğmuşsun çocuğunda erken doğucak diyor 21.haftamdayim ve etrafımdaki herkes böyle diyor 🙇♀️bide doktora gittiğim zaman kontrollere söylemem gerekiyormu bu durumu Yanı ben 7 aylık olarak doğmuşum demem gerekiyormu bilmesi gerekiyormu bu durumu?