Kilodan korkuyorum, dikkat ediyorum, bu benim şahsi görüşüm. Ama kilonun bebeğe olumsuz etkileri var. Kitle endeksinize göre almanız gereken kilonun üzerinde (özel bir durumunuz yoksa) almamaya çalışın. Kilo alınır verilir ancak bebeğe/doğuma etkisi olmasın fazladan yediklerinizin.