Havvanur42
Ben 14 kilo aldım, 3 ay hiç almadım, sonra 5 kiloyu sadece 4. Ayın sonuyla 5. Ayımda aldım 😃 en iştahlı olduğum zamandı ve neredeyse her gün pizza ve sosisli börek yemiştim, mutlaka 1 çeşit de tatlı 😃 o 5 kilonun bana kalacağından emindim, zaten almak için yemiştim, doğumdan hemen sonra zaten 7 kilo gitmişti, sütüm bitince memeler küçülüp göbeğim de küçülünce 2 kilo daha gitti ve 5 kilosu bana kaldı gerçekten de. 4-5-6 aylar genelde annenin vücuduna yağ depolandığı zamanlardır, vücur emzirirken kullanmak üzere yağ depolar hormonlardan, o aylarda tatlı hamurişi va çok tüketmeyeye çalışın, son 3 ayda asıl kilo artışı görünür ama yine sağlıklı besleniyorsanız korkmayın bebek çok hızlı kilo aldığı için artar, sizin vücudunuza aldığınızdan değil. Bilinçli ve dengeli beslenirseniz hiçbişeycik olmaz merak etmeyin. Abartmadan yiyin her şeyden strese girmeyin boşuna hamile hamile, kilo verilir yani 🥰🥰