Kızlar Yozgat’ta yaşıyorum 27 haftalık hamileyim şehir hastanesi ne daha hiç gitmedim hep özele gittim doğum için kafam karışık bazıları şehir hastanesi çok güzel diyoe sizce denemeli miyim onerebileceginiz doktor var mı hastaneden memnun musunuz giden var mı??