24 haftalık oldum sanırım son iki aydır beni delirten tek şey burun tıkanıklığı ve akması. Ağzım açık uyuduğum için horlamaya da başladım 😅 doğurana kadar da geçmiyormuş. Doktorum bana buhar makinası ve okyanus suyu önerdi. Okyanus suyunu burnuma sıkıyorum ama bana mısın demiyor 🤦🏻♀️ Herhangi bi ilaç vermiyor maalesef. Artık burnumu gözden çıkardım ben, nefes için ağzımı kullanıyorum sadece 😄