Elifcc İnsanlar gün gecikse hemen test alıyor 1 buçuk ay nee ya hamilesindir ya da bir sıkıntın var ben olsam on kere giderdim doktora böyle şeyleri ihmal etme hemen yarın test al negatifse bile doktora git canım 🙈
Zeynepplt63 Elifcc ya çünkü erken olduğunu düşündüm için almadim çünkü ben korunuyordum ve 1 hafta önce korunmayi biraktım o bana tuhaf geldi☺️
Zeynepplt63 DuyguTolga ya ben ilişikye giriyorum korunduğum için tuhaf geldi onun için test almadim ben 1 hafta önce korunmayı biraktım onun için hamilelik ten supenlmedim
Elifcc Zeynepplt63 hamile olduğunu düşünmesen bile normal adet olan birinin tam 1 buçuk ay gecikmesi normal değil mutlaka kontrole gitmesi gerek inşallah güzel sonuçlar alırsın ve sebebi hayırlı bir gebeliktir 🐣
Birsen2906 Zeynepplt63 yani bir buçuk ay dediğin son adet tarihin ne zamandı çünkü böle dersen eğer hamileysen 8+15 günlük hamilesin 🤭
Hilal1608 Zeynepplt63 canım gözün aydın cok sevındım senın adına allah saglıklı hayırlı kucagına almayı nasıp etsin🙏 Benımde 25 subat son adet tarihim 2 gün once yaptım test silik çızgıyla çıktı senın sonucunada bakabılır mıyım resim yüklersen ben Çarşamba kan verıyım dıyorum bıraz daha sabretcem şu an 4 gun gecıktı adetim
Morvy Zeynepplt63 canım bence sen testi fln boşver sen direk kan ver🙈 bende 3 gün geciktim test yapmıştım ve bukadar çabuk olmaz diyordum çünkü doğum kontrol hapı kullanıyordum ve daha o ay bırakmıştım hapı ama asla ihtimal vermiyordum herkes hemen olmaz senin demişti halbuki nekadar yanlışmış allahım o ay nasip etti rabbime şükürler olsun🤲🏻
Zeynepplt63 Morvy bende onun için erken diyordum Canim çünkü ben korunuyorum 1hafta önce de korunmayı biraktım bu bana tuhaf geldi için supenlmedim ben az önce test aldım eczane den iki çizgi hamilelik var diyorlar ve ben laboratuvar a gittim kan verdim pazartesi cikicak
rabiagucer03 Zeynepplt63 yaaaa maşALLAH RABBİM sağ salim kucağına almayı nasib etsin test sonucunu bulayım diye tek tek okudum 🥰
Zeynepplt63 GulcanDongel teşekkür ederim darısı her isteyenlerin başına inşallah ben teste güvenmedim için daha beli değil bence hamile olduğum paZartrsi kesin beli olur😌
GulcanDongel Zeynepplt63 güven güven 2.5 sene yaptm test çıkmadı, mart 3 de yaptım adetim duzensizdi, bi gün geçti yaptım çıktı çok belliydi, 7 haftalık hamileyim 😊 ikizlerim olacaktı ama perşembe düştüğünü öğrendim. Çok. Şükür biri yaşıyo 🤲
GulcanDongel Zeynepplt63 kişiden kişiye değişir, bulantim yok şuan iyiyim iştahım da açık. Ama düşük riskim var bi bebeğimi kaybettim kanamam çoktu inşallah geçmiştir salı gidicem kontrole.. Korkmayın çok güzel duygu, isteyip de anne olamayan çok kişi var😐
Zeynepplt63 GulcanDongel aynen bnde suan bel ağrisi cok var bide bulantısı birde kokulara hassasım geri hemen midem bulaniyor Canim birsey istemiyor göğsüm çok agrıyor bide çok yorgunum oturdum zaman kalkamiyorum