Can67Mus kesinlikle Hacer Paşaoğlu na gitmeyin. Düşük yapmak üzereyken Facebook’ta tesadüfen bulup can havli ile gittim. Her seferinde hasta geçmişini unutuyor ve şık baştan başlıyorsunuz. Ayrıca tüm taramaları orada yaptırdım ancak bana erken gebelik riskim var diyip gereksiz yere 1 buçuk ay yatak döşek yatırdı. Hep olumsuz bir şeyler söylüyor biz temkinli olalım havası insanı hep tedirgin ediyor. Arkadaşım Pembe Yesilbag a gidiyor ve çok memnun. Simdiden hayırlı bir gebelik süreci dilerim 🙏🤗