Yagmurogul Baobap bende öyle hissediyorum, yaşlanmış gibiyim , vücudumdaki deformeler psikolojimi bozdu, nasıl kilo vericem, çatlaklarla ne yapıcam, bu sırada bebeğe nasıl bakıcam, aklımda deli sorular 🤩
Yagmurogul Tuba-27 Allah korusun çok üzüldüm inanın umutsuzluğa kapılmayın 😔 Allah büyüktür. Sağlıkla sıhhatle gelsin inşallah Allah yardımcınız olsun 🧿
Yagmurogul ilkcan64 çatı muayenesi genellikle 36 . Haftada mı yapılıyor. Ben çok bilmiyorum kızlar ya , çünkü bizim yaşadığımız ülkede ultrason bile 2 kez girdim , ayda bir kontrole gidip sadece bebeğin kalp sesini dinliyorlar geri eve gönderiyorlar 😒
ilkcan64 Yagmurogul hangi ülkede olduğunuzu bilmiyorum burada ben özele gidiyorum benim bebişim biraz önde olduğu için doktor yapalım dedi
Gigy Yagmurogul 33 hafta olduk su gibi geçti zaman valla , bol bol dinlenip kitap okumak ve eğitici videolar izlemek istiyorum,doğum korkusu var bir yandan 🙈
Yagmurogul Gigy ben de dinlenip videolar izliyorum, sanki insan öğrendikçe daha çok endişe ediyor gibime geliyor artık 🥰
Yagmurogul mervedaldaban ayy bu halinle bide misafir mi ağırlayacaksın tebrik ederim gerçekten 😍 ben hiç cesaret edemiyorum, bence kendini çok yorma canım , bol bol dinlen
Gigy Yagmurogul hiç bakmamaktan iyidir bence 😊iZne yeni ayrildim ben de heves ediyorum ama bakalım bende de belki o hisler olacak 🤭
esma_korkut 33+5 Şafak 44…2 gündür badana boya vardı evde …bende cam sil -perde as derken iki gündür baya yoruldum bebeğim inşallah dönmüştür o kadar hareketler ettim yer sildim 😆 37. Haftada Çatı muayenesi olacağım çok korkuyorum bunu atlatmak çok önemli benim için çünkü vajinusmus geçmişim var ….tabi bir de bebek dönmezse yapılabilecek birşey yok mecbur sezaryen ama normal olmasını toparlanmak için çok isterim çünkü kimsem yok sezeryan sonrası yanımda
[silindi] Mavilotta niye yedim çünkü çok seviyorum canım da o gün acayip ttalı istedi evde de küp şeker vardı sadece bende hurmamdan 3 tane yiyim dedim bugün randevu aldım hemen doktora gidicem
Mavilotta Tuba-27 Allah yardımcın olsun inşallah sağ salim kucağına almayı nasip etsin. Hiç korkma Allaha sığın.