Gebeligin basinda benimde yüksekti ama ben hamile oldugumu bilmeden ilac almistim
mide bulantisi icin bide agri kesici ondan olmaz dedi doktor hamilelikte olabiliyomus sonra gastroentrolojiye yönlendirdi bakıldı herseye bence sende git doktor niye yönlendirmedi ki sonra ilac falan kullanmadan kendiliginden düzeldi inslalah seninkide öyle olur