Badeninannesii Kızlar nolur bilginiz varsa söyleyin içim rahatlasın 23+4 haftalık hamileyim karaciger enzimim yüksek çıktı bebegime bişey olucak diye çok korkuyorum başına böyle bişey gelen yada çevresinde duyan varsa nolur bilgi versin bana☹😔
rmdfile Badeninannesii ahh ben kendimi bu yüzden kanser bile ettim internetten okuduklarımla 😬 korkmayın çok yüksek değilse hamilelikte olabiliyor kullandığınız ilaç var mı onlar yapmış olabilir benim 16. Hafta biraz yüksekti 22. Hafta normale dönmüştü.
Eeliff_ Badeninannesii benim gebeliğimi ilk öğrendiğimde yüksekti doktorum yumurta yoğurt süt ve suyu bol tüket demişti gerçekten sudan tiksinmeme rağmen su yerine yeri geldi salatalık yedim su miktarı en yüksek besinlerden yumurta peynir yoğurdu eksik etmedim şükürler olsun düzeldi düzenli beslenmeyle atlatabilirsin Allahın izniyle kendine stres yapma yeter
Gulbeyazk Badeninannesii canım bende de doktorum yüksek olabilir deyip test yaptırdı çünkü birçok ilaç kullanmak zorundayım ben onlar yapabiliyor merak etme günümüzde çözümü olmayan birşey yom çok sukur
Esen3535 Badeninannesii canım doktora sor bunu ben karaciğer hastasıyım sürekli ilaç kullanıyorum aylık kontrol ediliyor karaciğer değerlerim sen doktorunla konuş o konuyu o seni yönlendirir
Badeninannesii rmdfile Decavit Vegaferon Devit kullanıyorum bunlardan olabilirmi acaba kafayı yiycem düşünmekten bende bebegim için çok korkuyorum☹😭
Badeninannesii Eeliff_ Suyu çok tüketiyorum elimden geldigince dikkatte ediyodum ama başaramadım galiba nolur dua edin bebegimi saglıcakla kucağıma alıyım😭😭
rmdfile Badeninannesii canım korkunu anlıyorum bebeklerimiz söz konusu olunca hep korkuyoruz ama rahat ol kullandığın ilaçlardandır büyük ihtimalle sıkıntı yapma ben çok araştırdım sormadığım doktor kalmamıştı😬 eşim hala dalga geçer o günlerimi hatırlatıp🙂 beslenmene dikkat et yağsız kızartma hamur işini azalt yani sebze ağırlıklı beslen bir süre doktoruna da sor tabi ki biz burda tecrübelerle konuşuyoruz doktor daha iyi bilgilendirecektir ama inan korkulacak bir şey değil 🤗 sağlıkla kucağımıza alalım inşaallah bebeklerimizi🤗
SU1234 Badeninannesii canım benimde yüksekti ve sonunda öğrendim ki 15mm sayısız taş varmış safra kesemde acaba böyle bişey olabilir mi
Pelin__1 Badeninannesii canım arkadaşımın 24.haftada alt 110 çıktı tıpkı senin gibi. Decavit ve kan ilacı kullanıyordu doktor bıraktırdı. Şimdi yavaş yavaş düşmeye başlamış değerleri, bebek de iyi. Doktorunla görüş 😊
Badeninannesii SU1234 Bebegnizi saglıklı doğurdunuz mu benim tek korkum bebegim☹ pazartesi çekincem karaciğer için ultrason bide özelde bi tahlil yaptırmamı istedi cuma doktor bakıcak sonuçlarıma😔
Endo 19.hftmda benim de yüksek çıktı doktor karaciğere safraya baktırırsın dedi 5 gün sonra tekrar test yaptı normale dönmüştü meraklanma önlem alınır bi değerlendirsin doktor ona göre çözüm bulurlar
Badeninannesii rmdfile Daha dikkat edicem çok teşekür ederim ❤inşllh bian önce normale dönerde degerlerim 🙏bende sizin gibi sonradan gülerim boşuna kendimi yıpratmışım diye
SU1234 Badeninannesii yok henüz 17+1 haftalığım çok uzun bir yol var önümde bana da ameliyat olmam gerektiğini söyledi doktorum sonra kontrol altına alalım dedi doktorla görüşüp şuan her kontrolde tahlil veriyorum bende bazen iniyor bazen çıkıyor korkmayın sizde bi ultrason çektirin hiç belli olmaz
Badeninannesii SU1234 Çok teşekür ederim tecrübelerinizi paylaştınız allahım yavrularımızı bize bağışlasın inşllh🙏🙏🙏🙏
Badeninannesii Rana-10 İnsanın bebegi söz konusu olunca hayat duruyomuş gerçekten bebegime kötü bişey olma ihtimali bile beni bitirdi bi haftadır ömrümün yarısı gitti yeminle ilk bebegim olcak allahın izniyle bebegime sağlıcakla kavuşurum🙏🙏
Rana-10 Badeninannesii amin inşallah siz gene de elinizden geldiğince çok stres yapmayın biliyorum insan ister istemez endişeleniyor ama inşallah sağlıkla alırsınız kucağınıza