Tgcycl arkadaşım ben ağustosta 4.ayda düşük yaptım ondan sonra da bir süre olmadı zaten son 2 aydır da artık düzenli deniyorduk yine olmuyordu. Öncelikle hormonlarınıza bakıldı mı ve rahim filmi çektirdiniz mi? Bunun dışında size verebileceğim birkaç tavsiye var eğer yanlış anlamazsanız? Ben de geçen ay çok bekliyordum ve olmayınca büyük hayal kırıklığı yaşadım, bu ay ise hiç beklemiyordum testimi bile negatifi göreyim adet oldum olcam sıkıntısı yaşamayım diye yaptım. Şimdi 3,5 haftalık hamileyim, yaşadığınızı çok iyi anlıyorum isterseniz kendi yaptıklarımdan bir iki şey söyleyebilirim