Tgcycl sizlere biraz olsun moral olması adına yazmak istedim. Evet belki başkalarının anlattığı, söylediği şeyler bebek haberini almadan inandırıcı ya da tatmin edici olmuyor ben de yaşadım oradan biliyorum. Ben de aynı sizin gibiydim, benden sonra evlenen tüm arkadaşlarım, akrabalarım istedikleri anda hatta istemedikleri anda bebek beklediklerini öğrendi. İnsan tüm iyi dileklerini, dualarını tabi ki gönülden istiyor ama gönül bir yandan da ah keşke benim de olsa diyor. Ben daha çok yeni hamileyim, eğer almanız gereken tıbbi desteği zaten alıyorsanız, hem inancınıza göre maneviyatınızla birlikte kendinize dönmenizi, hem de fiziksel aktiviteyi ve nefes terapilerini öneriyorum tabi ki kesin bunlardan sonra hamilelik olur kimse diyemez ama vücutta olumsuzluktan kaynaklanan hormonların önemli derecede yok olması bence önemli 😌