Mmoommlife teşekkürler canım . Ben de bu haftamiza kadar böyle bir durumun olduğundan Olabileceği ihtimalinden veya böyle bir rahatsizligin olduğundan haberdar değildim canım . Önceden bakılıp bilinen bir şey değil yani . 14-22 haftalar arasında bariz ortaya çıkıyormuş bebeğin buyumeye başlayıp rahme baskı yapmasıyla birlikte okuduğum kadarıyla . Bende kasik ağrısı oluyordu ara ara . Çok şiddetli değildi bende büyüdüğü için diye düşündüm . Dün fazlaca bir ağrı girdi aglaticak derecede ve sanki yarım saat içersinde regl olucakmisim gibiydi … Doktoruma bu durumdan bahsedince şüphelendi . Rahim ağzına da ultrasondan baktı yani fiziksel muayene değil . Biraz genişleme olduğunu dinlenmem gerektiğini bol bol istirahet etmem gerektigibi söyledi ve progestan verdi . Haftaya gorucem tekrar dedim açılma devam edip ilaçlar kâfi gelmezse serklaj yapicaz yani rahim agzini dikicez dedi . Benimde süreç bu . Haftaya gelişmelere bakicaz . Ama ağrınız olunca gecistirmemenizi tavsiye ederim . Çünki ben dünkü agrimi umursamasaydim bunu öğrenemez ve engel olamazdık erkenden 🤦