Öncelikle herkese merhaba kizlar . Bir ümitle gitmiş olduğum randevumuzda bugün rahim agzimda açıklık olduğunu öğrendik . Hemen progestan ve endol verdi doktorum . Bir hafta sonra gorucem olmadı dikicez rahim ağzını çocuk aşağıya yönelmiş bile dedi ve biz 20 haftamizi yeni doldurduk . Başına gelen atlatan benimle aynı süreci paylasan var mı aramızda . Bir destek olması açısından veya bilgi edinme açısından soruyorum.