MrvCgn Bende de oluyor arada korkuyorum ama normalmis herkeste olduguna gore bebek buyudukce baski yapiyor sanirim. Pazar 24 haftalik oluvaz Allah nasip ederse
Merve_Sa Hayalleredogru bende de bazen kahve bazen sarımsı akıntı oluyor bide idrar kaçırma 🤦🏻♀️ Enfeksiyonun çok yüksek değil su içerek geçireceksin diyor doktorum
Hayalleredogru Merve_Sa aynen benimde 13 ken üst sınır 14 çıktı ama bol su dedi ilaç vermedi 2 buçuk litre içiyorum anca