Hayalleredogru Merhaba 25+1 deyim. Dün akşamdan beri kasık ağrım oluyor ara ara bazen yoğunlaşıyor bazen geçiyor acaba bir sıkıntı mı var yoksa bu haftalar da normal mi anneler?
Dilan2912 Hayalleredogru bebeğin makat geliş mi canım belki ayaklar aşağıda olduğu için baskı yapıyor olabilir
HavvaMerve Hayalleredogru Bence bir sorun yoktur canım çünkü doktorum bana bu geçen hafta bu haftadan itibaren yalancı sancı gibi agrıların girip çıkar demişti
Merve_Sa Hayalleredogru benimde aynı canımm doktor çocuk kafasınla baskı yapmış dedi ultrasonla bakarken tekrar döndü falan dedi fazla hareketli bebeğim dünde kahverengi akıntım geldi acile gittim bi sorun çıkmadı sancımda çıkmadı çok şükür umarım bir an önce geçer ağrılarımız gerçi bebeğimiz iyi olsunda ağrılara dayanırız
kucuktosbik27 Hayalleredogru doktoeuna söyle canım magnezyum kullanmıyorsan magnezyum verir muhtemelen bendede o haftalarda oluyordu bide bebiş aşağıya çok vuruyordu oda etkiliyordu
Hayalleredogru Dilan2912 daha yönü için bir şey söyleyemem erken dedi doktor geçen hafta canım o yüzden bilmiyorum çokta hareketli acaba ondan mı
Hayalleredogru Merve_Sa aynen ağrı umrumda değil erkenden gelmesinden korkuyorum geçen hafta öyle bir durum yoktu ama sancım da yoktu ondan tedirgin oldum
Merve_Sa Hayalleredogru aynı şeyleri yaşıyoruz kuzum 24. Haftamda gitttim doktorum kanamam olduğu halde herşeyin çok normal dedi 1 hafta sonra kasık ağrım başladı tekrar gittim doktora yine bi sorunun yok gebelikte bunlar normal şeyler dedi karnında sertleşme toplanma oluyormu dedi oluyoe ama çok değil dedim sorun yok dedi
Hayalleredogru Merve_Sa benim sertleşme toplanma da da oluyor bazen bu hafta acaba bende mi gitsem ama işte ablamın yanına geldim İstanbul’a benim doktor Adana’da ☹️
Hayalleredogru kucuktosbik27 magnezyum kullanıyorum canım ama eğer yarın da devam ederse arayacağım doktorumu akşamdan beri biraz daha iyiyim
Hayalleredogru Merve_Sa işte bende nasıl olunca tedirgin olmalıyım bilmiyorum benimde ilk gebeliğim canım