Ağustos bebeği olacak ve ben Adana’ya taşındım o yüzden 10da çıkan battaniye vs olmasına gerek gormedim çünkü battaniye falan ekstra almıştım zaten müslin kullanacağım gibi görünüyor burası malum 50 dereceyi buluyormuş 3 tane 5li takım aldım içine de iç aldım şu incecik olup yandan bağlanan ustlerden bana yeter gibi geldi zaten tulum falan da almıştım önemli olan giydirebilmem gibi görünüyor şuan çünkü herkes aşırı sıcak olacak diyor 😂