M-Esraa ben nakışlı 10′lu hastane çıkışı yaptırdım,hatıra olarak saklamayı düşünüyorum;düzgün bir şey olsun istedim. zeynocanakis instagram sayfasından verdim siparişimi 210₺. henüz elime gelmedi ürünler,çok yavaş çalışıyorlar ama memnun kalırım umarım🤩