piremsesce bende gaviscon, rennie ne varsa kullandım. Geçmedi. Artık boğazım yara olmuştu. 2 gündür lansorun düşük mg lısını kullanıyorum sabah aç karnına içiyorum. İnsana döndüm çok şükür. Resmen yemek yemekten korkar olmuştum. Dr um yazdı zaten. 4 haftamız kaldı doğuma. Son 1 ay kullanıcam. Çünkü ilk hamileliğimde de son ay berbattı. 3 kilo vermiştim kusmaktan ve yememekten. Bir sorun dr unuza isterseniz.