SultanBella piremsesce canım geçmiş olsun aynı problem bende de war bende 34 haftalığım ağzıma birşey almaya korkar oldum ılık süt içiyorum rahatlatıyo daha hafif şeyler yemeye çalışıyorum özellikle akşamları çok dikkat ediyorum maden suyu içiyorum Allah yardımcımız olsun az kaldı bunun sebebi de araştırdım rahim göbek deliğine kadar büyüdüğü için organlar yer değiştiriyormuş sanırım bebek te büyüyor hepsi birarada artık içerde neler oluyorsa 😂😂 🤷🏻♀️
piremsesce SultanBella içeride savaş var resmen 🤭😂 sağolasn canım sana da geçmiş olsun inşallah doğuma kadar sabredicez 🥰
piremsesce Miskokulum35 bende gaviscon kullanıyorm ama rahatlatmıyo sadece yarım saat sonrasında geri başlıyo canım
tonbikinannesi senakhrmn aynen valla artık söyleniyorum bazen aşırı bıktırıyor yangın var boğazımdan aşağı sanki
Minnosunannesiii NilGrl poğaçalatda simite susam var diye midemiz yanıyor zannediyoruz 🤣 ben simit yediğim gün kıvranıyorum ama bir yemek kaşığı susam yiyorum kulaklarımdan çıkan yanmayı 2 dk içerisinde kesiyor canım
kardelen234 senakhrmn bende 35. haftadayım geceleri uykumdan uyanıyorum midem için. 1 çay kasigi karbonatı, çay bardağının yarisi kadar suya katip içiyorum, biraz olsun rahatlatıyor, :(
busracmm piremsesce benimde midem geceleri inanılmaz yanıyo soğuk süt içtim gece ertesi gün boğaz ağrısı yaşadım dikkat et sende doğuma bu kadar yaklaşmışken hasta olmayalım 🌸
piremsesce busracmm busracmm ayy az kaldı valla canım Allah esirgesin bi de hasta olup da boğaz ağrısıyla uğraşmamayım. Allah razı olsun sana da geçmiş olsn bu arada canım 🌸
Girlsmomm piremsesce ne ilacı verdi dr unuz belli ki yeterli değil değiştirmesini isteyin bence geçmiş olsun
Ozlemiss Benimde aynı. Gaviscon ve rennie fayda etmedi. Süt, yoğurt da iyi gelmiyor. Ben sarı leblebi yiyiyorum son zamanlarda. Asidi kessin diye. biraz iyi geliyor ama tam anlamıyla geçmiyor.