Lokumcuk Serpil-3 benimde önden gidince hep seker den süphelendi ama 60.dk sekerim 106 cıkmıstı halbuki. Hala önden gidiyo 2 hafta tosbişim
Serpil-3 Lokumcuk inşallah şeker çıkmaz yeterince zor zaten bi de diyet falan çok yoruldum 😩🤷♀️Aynen bende tosbişim diyorum maşallah bebişlerimize
Lokumcuk Busebse bana da sizinki gibi baktılar ve bu yeterli denildi. Sadece içtikten sonraki 60. Dk ya bakıldı yani