Benim de açlık 82, 1.saat 177, 2.saat 122 çıktı 75ml olandan yapıldı. doktorum sınırda dedi sadece ama başka bir şey demedi 10 gün önce yaptırdım o günden beri kafama takıyorum acaba bir şey olur mu artar mı diye ölçüm cihazı almayı düşündüm hatta bir de üzüntü çok etkiliyor diyorlar geçtiğimiz hafta berbat bir hafta geçirdim o da etkileyecek de yükselecek diye korkuyorum. Şekerin yükseldiğini nereden anlıyorsunuz bir belirtisi var mı?