senakhrmn Semra1121 Bizde 38+2 deyiz ara ara sancı gelip gidiyor,bel ağrısı var,midem çok bulanıyor ve mide yanması yaşıyorum hiç geçmiyor. Son 1 haftamız önümüzdeki hafta bugün kavuşuyoruz inşallah 🥰
Semra1121 senakhrmn bendeyse ndendir bilinmez cok uykum geliyo r 😁Kizlar erken gelir diolardi deye deye geciktirdiler yavrucumu 😂😂 Allahcim saglikla kucagimiza almayi nasip etsin insallah 🤲🏻❤️
Semra1121 Aleweliz kendini korkutma bnce cesaret ver rahat olmaya bak kendini cok slkarsan zor oluyo diolar. Bnim ilk hamillelim Ama nebliyim baya cesaretli hosediyorum kndimi 😁😁
Balmm11 Semra1121 Benim kızım da baş geliş daha kanala inmemiş 38+2 yiz Önümüzdeki çarşamba günü sezaryen olacağım. Mide yanması ve uykuya düşkünlük var bu hafta. Gündüz uyuyamazdım nedense bu aralar belli saatlerde bir 45 dk uyumadan edemiyorum.
ipegin-annesi Bende hep 38 gibi doğar diyordum kız bizimde ama bugün 40+3 olduk hiç böyle tahmin etmemiştim ama 41 i gecicez bu gidişle 😂