Merhaba guzel anneler bizim gibi son gunlerinde olanlar, nasilsiniz sancilariniz var mi merak etim☺️
Bizde ne sanci var , ne agri var tepishmeside cok azaldi.
Egzersiz filan yapiyormusunuz ? Ben surekli yiruyus yapiyorum basamak inip cikiyorm hurma yiyorum🙈 ne gelen var ne giden 😁 doktor bashinin ashari indigini ve heran gelebilecegini soylemishti 🥰