egemommm gizemozdemir1990 evet artık mecbur katlanıcaz bizim ve bebeğin sağlığı için, dediğiniz gibi önlem olmamasındansa katı olmak daha iyi
MervErdo Benim gittiğim hastane alıyo ben eşime girme bak belki tiksinirsin falan diyorum adam yok illa gircem neler gördüm var sen bebeğimizi dünyaya getirirken senden mi tiksincem diyo
Damlabal emineveminigi bence doktorunuz yalsn söylüyor 😳 benim eşim girecek öyle bi yasak yok.sadece covid testi yapılacak ikimizede o kadar
Damlabal emineveminigi hayır normal bi aksilik olmazsa ama ikisinde de girebiliyor hatta sezaryen olmak zorunda kalırsam ameliyathanede babayla tentene temas yapacaklar.
Keremiko gizemozdemir1990 kismetse dogumum normal olacak doktor esinde girsin isteriz dedi. Ama sezeryan icin bilemiyorum covid testini de bir tek benden istediler.
Rat gizemozdemir1990 benim eşim yanımda olacak ve doğumada girecek. ben yurtdışındayım normalde almıyorlar.kesinlikle yasak ama ben dil bilmiyorum ve bu yüzden tüm süreçte her an yanımda eşim olabilecek doktorda böyle bir durum olduğu için kabul etti. Keza başka kimsemde yok eşimden başka onuda almasalar yanmıştım. Dilerim herkesin eşi yanında olarak doğumunu kolaylıkla gerçekleştirir.
kucuktosbik27 gizemozdemir1990 özel hastanedeyse normal doğuma giriyor ama sezeryanda almıyolar hiçbir şekilde diye biliyorum
gizemozdemir1990 kucuktosbik27 acibadem maslakta sezeryan yapmis eser yenenlerin karisi ama almislar. Burdaki bi arkadasta orda dogum yapacakmis onun esini de alacaklarmis. Demekki hastaneden hastaneye degisiyor kural🤷🏻♀️
kucuktosbik27 gizemozdemir1990 doğduktan sonra girmesine izin veriyor olabilirler belki ama bilemedim 🤷🏻♀️
Mom54544 gizemozdemir1990 girmesini çok isterim hatta bazen diyorum Alıcam seni merak etme falan diye dalga geçiyorum eksik kalsın bence o kaos ortamını görmesem çok daha iyi olur diyo 😂 neden ama güzel duygu o an diyorum erkek gözünde duygusunyok bence dogumhanede diyo hemde sen dışarda zaten 9 dogurcan goremedigin için en azından 1 kere doğur benle diyorum no no no diyoo 😂😂