gizemozdemir1990 ay benimde görüp gıcık olduğum bir durum bu çünkü benim doktorum eşimi doğuma anlamayız dedi sağlık bakanlığı yasaklamış en son geçen Yaz ayında almışlar ama şimdi almiyolarmis pandemiden dolayi ama bu unluleri görünce doktorum yalanmi söylüyor, hastanemi kabul etmiyor yada işlerine boylemi geliyor diye düşünüp sinirleniyorum 🙄