synpolyanna işte bunu hiç yapmayın lütfen, bana herkes “çok düşük ihtimal aşılama tutmayacak umut bağlama” gibi şeyler söyledi. Ben aşılama yapıldığı günden itibaren sürekli olumlama yaptım ve konuştum onunla :) Tabii olumsuz hissettiğim zamanlar oldu ama hep seni bekliyorum geldin biliyorum diye inandırdım kendimi. Elbette her şeyi düşünmek lazım sonuç olumsuz olduğunda hayal kırıklığı yaşamamak adına. Dengeyi iyi korumak lazım. Bu bir süreç bunu lütfen unutmayın ve sizin psikolojiniz her şeyden önemli. Sonuçtan haberdar edin lütfen, sevgiler🌸