Kızlar selam
Ben bu iğneyi ayın 22 sinde yaptım ama herhangi bir ağrım olmadı. Sadece yoğun akıntım oldu sonrasında akıntım azaldı. Acaba beceremedimmi? Progestan da kullanıyorum. Adete yakın mı oluyor ağrı vs bu ilaçların ağrı yaptığı söyleniyor. Ama bende hiç bir sorun yok 😞 Bu ay da olmadı sanırım😟😟