Stmom pco’yla ilgili bi bilgim yok maalesef. bana da 3 ayrı kadın doğumcu ve iki genetik uzmanı c677t geninin düşüğe sebep olmadığını söylediler ancak ben inanmıyorum. 16.haftamda suyum gelerek düşük yaptım yani kalp atışı vardı bebeğimin, nerede araştırdıysam 2.trimesterda suyu gelerek düşük yapanlarda genelde ya rahim ağzı yetmezliği ya da bu gende pıhtılaşma olduğunu gördüm. Doktorun bilemediğini ben biliyorum diye bir şey iddia etmiyorum asla ama ben bunun yeteri kadar araştırılmadığını düşünüyorum, ilkinde suyu gelerek düşük yapanlar daha sonraki hamileliklerinde kan sulandırıcı kullanarak sağlıkla doğum yapıyorlar. Doktorunuza güveniyorsanız ve uzun zamandır aynı doktora gidiyorsanız başka bir doktora gidip kafanızı karıştırmayın bence, forumda yazan herkesin sağlık öyküsü başka o yüzden herkese farklı şeyler uygulanabiliyordur, siz doktorunuza aklınızda olanları sorun o sizi daha iyi aydınlatır. Bir de hamilelik olduğunda pıhtılaşmamız olduğu için riskli gebelik uzmanlarına gitmemiz gerektiği söyleniyor ama dediğim gibi doktorunuz bilgili ve tecrübeliyse pek de gerek olmuyor.