Stmom merhaba, benim de c677t’de homozigot var ancak benim pai’lere bakılmamış o yüzden onları bilemiyorum. Üniversitedeki doktor bana homosistein tahlili yaptırdı o değer 10 çıktı, 8 çıkması lazım 2 ay korun, folikasit + b vitamini kompleksi + coraspin kullan dedi. Başka bir doktora gittiğimde ise senin genini değiştiremeyiz korunmayı bırakın dedi, coraspin yumurtlamanı bozar onu da bırak dedi. Ayrıca homosistein’in 8′in üstünde olmasında da bir sakınca yokmuş. Başka bir doktor ise coraspin yumurtlamanı falan bozmaz benim tavsiyem devam etmen dedi ben de yaklaşık 1 aydır coraspin kullanıyordum. Yani şu aşamada güvenebileceğiniz bir doktor bulup onunla devam etmeniz çok önemli, böyle olunca herkes farklı bir şey diyor ne yapacağımızı şaşırıyoruz. Hamileliğini öğrenir öğrenmez iğneye başlatırlar muhtemelen canım. Bir de c677t geni folat ve b vitaminlerini aktive edemiyormuş, bu sebepke folikasiti içeriği en yüksek olan folbiol olduğu için onu yazıyorlar genelde. Başka sormak istediğin bir şey olursa yanıtlayabilirim