Gigiiii En son 1 martta adet oldum. Genelde 29 günde bir hasta oluyorum düzenli bi adet dönemim var. Sizce erken gebelik testini hangi gün yapmalıyım. Takvime göre ayın 30unda hasta olmam gerekiyor. O güne kadar bekleyemicem sanırım 🤭
Dilara0638 Gigiiii erken gebelik testleri 6 gün öncesine kadar ölçüyor diye yazıyor üzerinde ama 4 gün kala ve daha yakın zamanda yapılınca daha doğru sonuç veriyor diye biliyorum
Lina998820 Gigiiii adetim 10 gün gecikmişkrn yapmıştım 😊şimdi 1 aylık Bebişimle yazıyorum hakkında hayırlısı olsun
miniko_2308 Gigiiii ben de 1 martta oldum en son, 25 günde bir oluyorum, çarşamba günü yapmıştım çok silik çıktı, kan verdim kanda çıktı, siz bence yapın silik de olsa çıkar
Gigiiii Dilara0638 pazar günü yaparsam sonuç daha iyi çıkar en iyisi biraz daha sabretmek teşekkür ederim 🙏
Gigiiii Zu_leyha bel ağrım hafif kasık ağrım var birde 5 gündür üzerimde bir uyku hali var belki psikolojiktir bilemiyorm 🤭
Gigiiii miniko_2308 kararsız kaldm bende yarın da doğum günüm kendime doğum günü hediyesi veririm diye yapayım diyorum ama negatif cıkarsa diye de tedirginim 🙄 pazar sabahı yapayım bari
Zu_leyha Gigiiii hm anladim olabilir bende adetim geciktikten 4.gunde test yaptim pozitif cikmisti ama aşiri derecede fazla yiyodum ve goguslerim agriyodu kasik agrimda vardi ilk belirtilerim bunlardi🙂insallh seninde pozitif cikar hayirlisiyla
Merve-akblt Gigiiii benim de aynı gün adet tarihim fakat Ben 26 gün döngüsüyle oluyorum adetim 3 gün gecikti test yaptım ama çıkmadı beklemeye devam istersen bir kaç gün daha bekle
Gigiiii Merve-akblt yarın sabah yapmayı düşünüyorm erken gebelik testini canım. Sen naptn bir daja yaptın mı test? Benim bi ağrım sızımda yok hiç ader olcakmış gibi de değilim sadece bi uykuluyum sürekli
Merve-akblt Gigiiii benim de hiç bir belirtim yoktu bu sefer tuttu zannetmiştim de nasip değilmiş inşallah senin tutmuştur
Gigiiii Merve-akblt inşallah canım benim bakalım yarın bakacağım bende. Olmadı öteki aya kısmetse artık. 🙏