4+5 iken gördük geçen hafta vajinal ultrason ile. 5+6 yım suan 2 gündür kahverengi koyu akımtım var. Doktora ulaşmaya çalıştım koyu renkse bıde sancın olursa sıkıntı en yakın yere gotmelısın dedı o da asıstanı. Degıstırıcem doktorumu böyle durumda ulaşamadıktan sonra özel hastaneye gıtmenın ne anlamı var kı