Doktorun ultrasonunun kalitesine göre değişiyor kaliteli ultrasonsa sıkışık olmaya gerek duyulmuyor genelde. 4+2 de alttan bakıldı kese görünmedi. Başka doktora gittim 4+3 de kese göründü üstten bakıldı sıkışık değildim. 6+0 da başka doktora gittim bebeği tam göremedi alttan bakalım dedi yada sıkışmayı bekle dedi alttan baktı kalp atışı da duyuldu bebekte görüldü şimdi 6+3 üm.