Benim 7. Haftada baya adet kanaması gibi kırmızı renkte ve fazlaca kan geldi çok korktum düşük yaptım zannettim doktoruma gittim hemen düşük tehlikesi var dedi ilaç ve iğne verdi onları kullandım çok şükür kanamam durdu şu an 20. Haftamızdayız her şey yolunda 🤗 Demem o ki korkmayın benim durumumda bile bişey olmadı Allah’ın izniyle bişey olmaz dua edin bol bol☺️