leaf-07 Humeyra18 bana bugün dinlen yarından sonra gün aşırı ilişki ve 9 nisanda teste gel dedi,size birşey dedi mi ? He bir de rool on,parfüm, deodorant,dezanfektan kullanma, paketli gıdalar yeme demişti daha öncesinden…
Humeyra18 leaf-07 banada 2 gün ilişki sonrasinda serbest dedi 8 nisanda da teste gidicem ben baskada birsey demedi birde progestron kapsül verdi onu vajinadan fitil seklinde kullancakmisim 2 gun sonra basla dedi yarin basliycam sabah aksam 1 kere yapicam
leaf-07 Humeyra18 he evet bana da onu dedi ,yarın başla günlük 1 tane kullan dedi..Hayirli sonuçlara inşallah hadi bakalım 🤲🤗
Humeyra18 leaf-07 inşallah belki de iliski oldu dün bizim ondan da olmuş olabilir oncesini hatirlamiyorum cok fazla da onceki asilamada da aynisi olmustu galiba benim bel agrilarim çok dık oluyor benim zaten
Humeyra18 leaf-07 sizdr mi vajinal olarak kullancaksiniz progestronu . Bende gunde 2 defa yapicam 1 sabah 1 akşam
Fatma_d leaf-07 en hayırlı haliyle isteğiniz gerçek olsun, tez zamanda bebeğinizi sağlıkla kucağınıza alın inşallah. Güzellikler getirsin bebeğiniz size.
Happybsrn leaf-07 kız ben de oldum benim canım çok yandı o aleti sokup içine batikon sürünce fln☹️ bir daha aşılama yaparımıyım sanmıyorum doktor bna sen kendini çok kastın dedi ama napim 😔
leaf-07 Happybsrn yaaa ben hiç acı hissetmedim. Doktorun ,asistanının enerjisi çok yüksekti. Benim de enerjiyi yükselttiler herhalde 😉ama genel olarakta benim acı ve ağrı eşiğim düşük değildir. olumlu sonuçlar alırsın inşallah,birdahaki aşılamaya gerek kalmaz 🤲🤲
elifsahinn leaf-07 hakkınızda hayırlısı olsun inşallah. gönlünüzden geçeni Rabbim kucağınıza versin 🤲 inşallah tutar. bende bu ayda olmazsa aşılama düşünüyorum.ama korkuyorum da nasıl bi işlem bilmeyince
leaf-07 elifsahinn amin inşallah 🤲ben de çok heyecanlandım stres yaptım ama korkulacak bir tarafı yokmuş.. muayne oluyormuş gibi bir durumdu sadece .Rabbim sizin de gönlünüze göre versin inslalah 🤲