Hamileyim-mutluyum minikmercimek Aaa evet benim lohusa takımım beyaz ve ince yumuş yumuş bişey görünür altından en iyisi beyaz iç çamaşırı alayım her ihtimale karşı
Hamileyim-mutluyum mercimeginanne Süper bişey o zaman bu depent benim lohusa pijamam beyaz altından görünür diye her ihtimale karşı alayım ben iç çamaşırı 1 tane foto falan çekeriz alttan sırıtmasın ben burdayım diye 😂😂😂😂
mercimeginanne Hamileyim-mutluyum ten rengi sanmıyorum belli olacağını ama aynen yanında bulunsun 1 tane mutlaka :))
Bsmlh bukabu anladım cnm kovidden dolayı 1 güne indi ondan dedım ben ılkte 2 gün kaldım bunda 1 diyorlar
bukabu Bsmlh anladım canım pandemi hastası kabul eden hastanelerde öyleymiş sanırım belki günümüz gelene kdr bizimde değişir hayırlısıyla kavusalım da kim kalmak istet hemen ayaklansak iyi 🥰😘
Smyy00 Hamileyim-mutluyum lohusa kilosu nasıl oluyor? Ben gebeliğimde de hep normal iç çamaşırlarımı kullandım hiç sıkıntı çekmedim lohusa kilodu nasıl bilmiyorum ama gerek varmı almaya
Hamileyim-mutluyum Smyy00 Lohusa kilodu yüksek belli oluyor canım eğer sezaryen olacaksan normal iç çamaşırı yaraya temas edip canını yakabilir
mercimeginanne katipannee kilonu söyle ona göre veriyorlar bn son zamanlar 82 kiloydum M vermişlerdi ama bir sonraki paketi L aldım onda da memnun kaldım 🙈
Hamileyim-mutluyum katipannee sanırım M alsan olur olur canım esnek zaten biraz rahat olsun istiyorsan M al bence
katipannee Hamileyim-mutluyum sanırım M almak mantıklı şok marketlerde 32₺ ye satılıyor ama hep xl var ya m filan gelmiyor ya da geliyor sadece xl lar kalıyor çözemedim 😀
mercimeginanne katipannee olabilir fazla da olabilirsin 😂 35ten sonra al dependi bnce garanti olsun :)
Hamileyim-mutluyum katipannee e bebek veya internetten bak canım normal fiyatıda çok pahalı değil zaten
Hamileyim-mutluyum katipannee Zaten 1 pk alsan yeter ilk günler çok yoğun kanama oluyormuş sonra normal pet kullanırsın
katipannee mercimeginanne 41 ile hamile kaldım 30 haftada 50.4kg oldum son 10 haftada 10 dan fazla ım ya 😀😀
mercimeginanne katipannee son haftalar alınıyor kilolar malesef :)) bnde 65 ile gebe kaldım 83 le doğuma girdim 🙈 ilk zamanlar bnmde yoktu hatta zayıflıyordum ama sonradan artış durmadı hele ki 30lardan sonra 😂😂