Hamileyim-mutluyum Kızlar 34 haftalık hamileyim artık hastane çantasınçantasınımak istiyorum iç çamaşırı olarak lohusa kilodu mu yoksa normal iç çamaşırı mı koymak lazım depent aldım 1 pk.iç.çamaşırıda şart mı
glcncbn Hamileyim-mutluyum Ben depent aldım çok memnun kaldım hiç iç çamaşırı koymadım yanıma. Zaten problem olmadığı sürece 24 saat hastende tutup salıyorlar.
bukabu Hamileyim-mutluyum ben 10lu değend koydm 3 adette büyük beden camasır koydm ne olur ne olmaz diyerek
bukabu Hamileyim-mutluyum yalnız bnmki sezaryen 3 gece 4 gün kalcam ondan camasırda aldm eğer normal dogum yapıp cıkcaksan 1 paket depend cok bile :)
Ftmasanli Hamileyim-mutluyum hem normal hemde lohusa iç çamaşırı koyun fazla olsun ne olur ne olmaz aklınıza gelen eksiğiniz ne varsa katın
glcncbn bukabu 2 hafta önce eltim özel hastende doğum yaptı 24 saat içinde ve çıktı. 3 gece çok değil mi?
minikmercimek Eğer lohusa gecelikleriyle çekim falan yapacaksanız kendi kendinizde bile olsa yanınıza 1 tane alabilirsiniz 😊 çünkü beyaz gecelikte depend gözükebilir baya kalın birşey o ben o yüzden 1 tane de olsa alacağım yanıma
Hamileyim-mutluyum minikmercimek Aaa evet benim lohusa takımım beyaz ve ince yumuş yumuş bişey görünür altından en iyisi beyaz iç çamaşırı alayım her ihtimale karşı
mercimeginanne Bsmlh glcncbn bnde 2 gece kaldım 🙈 doktorum istersen imza atıp yarın çıkabilirsin ama kal bence dedi 🙈 iyiki de kalmışım ağrım sızım olunca hemen hemşireler elinde iğneyle koşturdular sağolsunlar 😂
bukabu glcncbn her hastanenin farklı oluyormuş canım, genelde 2 gece 3 gün dediğin gibi bizim paket böyle iyi hissedersen inşallah cıkarsın ama tbi heralde :)
Bsmlh Hamileyim-mutluyum ben 2 tane koydum lazım olur diye üstte kaplı 1 emzirme atleti bir normal atlet ile büstüyer koydum terleme olur degısırım büstüyer gerçekten kolaylık oluyormus iyiki aldım dedim almak istersenız dün A101 geldi ben pentıden almıstım
mercimeginanne Hamileyim-mutluyum iç çamaşırı lohusa kilodu koydum ama hiç kullanmadım sadece emzirme atleti kullandım 🙈 hatta 1 hafta oldu doğum yapalı hala dependle dolaşıyorum iç çamaşıru giymeden 😂😂😂😂
Hamileyim-mutluyum mercimeginanne Süper bişey o zaman bu depent benim lohusa pijamam beyaz altından görünür diye her ihtimale karşı alayım ben iç çamaşırı 1 tane foto falan çekeriz alttan sırıtmasın ben burdayım diye 😂😂😂😂
mercimeginanne glcncbn aynn öyle valla adet olmaya başlayıncada ilk bir iki gün kullanmayı düşünüyorum artık o derece rahat 😂😂😂
Bsmlh bukabu anladım cnm kovidden dolayı 1 güne indi ondan dedım ben ılkte 2 gün kaldım bunda 1 diyorlar
Beyzan Hamileyim-mutluyum ben eve gelene kadar hiç iç çamaşırı kullanmadim direk depend kullandım. İç çamaşıri koymamistim zaten çantaya hic gerek olmadı.
derinsart Hamileyim-mutluyum ben depend koydum bitane lohusa külodu 4-5 tane normal külot neyle karşılascagmı nası olcagini hic bilmedigimdem alternatf koydum zaten yer kaplamiyor oyüzden bulunsun istedim rahat olmak icin