Sibelslck bazen doktorlar çabuk endişelendirebilşyorlar benim doktorum kötü bişey demedi 2 hafta sonra kalp atışı içim gelin demişti tabi benim içim içimi yiyordu ya boş gebelikse diye de inşallah sizinkide sağlıklı bir şekilde duyarsınız kalp atışını