Ftmasanli öncelikle muayenesini kisa tutuyorlar ve orda doğum yapan arkadaslarim oldu genelde sezeryana yönlendiriliyor ve arkadasim dogum icin gittiginde başka dr girmiş doğuma kendinde orda yok diye ve bana detaylı ultrasinu hoc söylemediler ben araştırıp öğrendim ve hemen randevu aldım cokda umursamiyorlar hastalarını gıcık aldım degistirdim ve daha bor cok olumsuzluklar duydum ondan gitmek istemedim