miskokulum1 ben doktor tavsiyesi üzerine gittim, doktorumdan çok memnunum. Kordon Tıp da genel olarak sakin oluyor oradan yana da bi sıkıntım yok, fakat doğum Sada Hastanesi’nde olucak, Sada ile ilgili pek hoş tecrübeler konuşulmuyor bi kaç gündür o kafama takılıyor 🤷🏻♀️