A1994 bende bır tık saldım ama şeker vs hiç tüketmiyorum bak şey yap
1 çay b süt içine 1 yumurta 2 yk tam b unu çırp 2 krep yap
1 mi peynır zeytın yeşillik ile sar ye
2 dilimi içine A101 -%70 fındık %20 ballı fındık ezmesi var onu 1 tatlı K yay içine yarım muz sar ye hıc şeker oynatmıyor kuzum dene diyetisyenim onerdi ben korktum acaba deıdm bal var yok dedı al sen inan hıc oynamadı